vrijdag 5 november 2010

Feestje

Zonder het zelf door te hebben is deze blog jarig geweest. Inderdaad een jaar geleden startte ik hier met dit berichtje over ecologisch tuinieren. En nu 172 berichtjes later ben ik dus hier aanbeland. Ik kan alleen maar hopen dat jullie het een beetje interessant vonden wat ik hier allemaal neerschreef en hoop dan ook dat jullie nog dikwijls komen piepen.

Maar wat ik jullie eigenlijk wilde zeggen. Morgen-avond hebben we een verjaardags-feestje, en daar hoort natuurlijk een cadeautje bij. Niks leuker dan iets persoonlijks om te geven en zodoende dacht ik zo om ons laatste kamer-linde stekje van dit jaar weg te geven. Het is altijd afwachten wat de mensen er echt van vinden. Men kan wel enthousiast zijn, maar voor hetzelfde geld vinden ze het maar een goedkoop iets. Daar wil ik bij deze dan toch wel een kanttekening bij maken want elk stekje is hier met liefde maanden lang verzorgd, elke week minstens 2 keer water gegeven, ondertussen weeral verpot en nu dus klaar om weg te geven.
Een andere delicate vraag met planten is blijven ze leven. En de vraag hoe het met ons plantje gesteld is leverde toch al enkele keren schaamrode wangen op en allerlei excuses.






















Hoe ze het klaarspelen God mag het weten want met de nodige aandacht en verzorging krijg je dit resultaat.






















En dit is om alvast in de juiste stemming te komen voor de party.

10 opmerkingen:

  1. hoera! en nog jaren blijven bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kamerplant en een zalig vette schijf!
    En dat we nog veel mogen komen piepen..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik lees heel graag 'groene' blogs en uit ondervinding weet ik dat de mensen achter dergelijke blogs meestal heel fijne mensen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 172 berichten op een jaartje tijd, dat is niet slecht geboerd! Proficiat en doe zo verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele leuke blog om te volgen,zeker blijven verder doen.
    Kristof

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker verder doen; het wordt er alleen maar leuker op!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het eerste jaar is het moeilijkste zeggen ze ... een verslaving aanleren is eens wat anders ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een beetje laat van mijn kant maar toch nog een dikke proficiat en ik blijf hier graag komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Merci allemaal hé, 'k zou zeggen ik geef er ene!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte! Je hebt meer berichten geschreven dan ik. Als ik eens ff rustig "in mijn tuinblogje" zit, kom ik altijd ff piepen! Dank ook voor jouw commentaren, reuze leuk...
    Groetjes,
    De Midden Loo

    BeantwoordenVerwijderen