woensdag 21 september 2011

Geeft mij maar de herfst

De zomer was niet alles dat weten we ondertussen al wel. Maar de herfst beloofd een spetterende start te maken met een geweldig na-zomertje! Na-zomertjes in de herfst; ik ben daar helemaal voor! De eerste kastanjes zijn ook al aan het vallen dus geen beter moment om de bossen in te trekken voor een heerlijke wandeling. Nog even en dan kunnen we weer ritselend door de pakken bladeren stappen.
Om er ook in huis helemaal van te kunnen genieten werden hier alle ramen onder handen genomen; zowel van binnen als van buiten. Een taak die ik graag op mij neem want dat geeft nu toch echt eens meteen voldoening. Vandaag kroop ik zelfs het veranda-dak op om ook die een grondige beurt te geven en terwijl ik daar zo bezig was trok ik onderstaand foto-tje! Dit zicht zal trouwens grondig gaan veranderen want op deze weide (de achterste) zal in het najaar onze hoogstam boomgaard komen en als de heg en de knotwilgen die daarrond staan dan ook nog eens een groeispurtje willen doen dan gaat dat hier nog in orde komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten